В даний час розробляється відкритим способом кар'єр №1 Обознівського родовища вторинних каолінів.
Обознівське родовище є сировинною базою «Кіровоградське рудоуправління».
Виробнича потужність - 200 тис.тн в рік.
Родовище детально розвідано в 1983-1987 роках Черкаської геологорозвідувальної експедицією ПГО «Севукргеологія». Кількість розвідувальних свердловин по кар'єру №1 (1014 шт) дозволяє з достатньою точністю прогнозувати: обсяги, сортове співвідношення видобутку і витрати на розроблюваних площах.
Родовище являє собою горизонтально залягає пласт витягнутий в північно-східному напрямку протяжністю до 3 км при середній ширині від 100 до 800 м. І займає площу - 3,2 км 2 . Площа гірничого відводу на що розробляється ділянці кар'єру №1 - 177га.
Запаси по родовищу на 01.01.2016 - 18,2 млн.т.
Балансові запаси в розробці по кар'єру №1 - 4,5 млн.т.
Якість вторинних каолінів «Обознівського родовища» відрізняється від якості інших родовищ високими показниками вогнетривкості.
Співвідношення високих сортів (КО-0 і КО-1) до запасів категорії В + С становить 57,8%.
Потужність розкриву - 50 55 м.
Середній коефіцієнт розкриву - 7 м 3 / т.
Розкриті породи представлені суглинками і пісками.
Родовище розкрите флангової капітальної траншеєю внутрішнього закладення в північно-західній частині поклади; розкриті горизонти підготовлені розрізний траншей.
В траншеях розкрито 5 робочих горизонтів, по її західному борту розташовано 3 транспортних горизонту. У кар'єрі застосовується транспортна система розробки з внутрішнім отвалообразовании.
Довжина робочого борта розрізний траншеї - 440 м.
Довжина капітальної траншеї - 600 м.
Кар'єр сформований згідно проектних параметрів систем розтину і розробки.
-
Mitsubishi анонсувала нові кросовери для Європи
Компанія Mitsubishi анонсувала нові моделі для європейського ринку, які стануть копіями автомобілів Renault, як це раніше сталося з ASX та Colt — вони ж Renault Captur та Clio відповідно.
-
У Китаї випробували прототип надзвукового пасажирського літака
Китайська компанія Space Transportation зі штаб-квартирою в Пекіні заявляє, що провела випробувальний політ прототипу комерційного транспортного літака, який може рухатися зі швидкістю 4 Маха, що вдвічі перевищує швидкість літака Concorde.
-
Toyota та NTT інвестують $3,3 млрд в ШІ-дослідження
Автовиробник Toyota Motor та велика телекомунікаційна компанія NTT зі штаб-квартирою в Токіо планують розробити автомобільне програмне забезпечення, яке використовуватиме штучний інтелект для прогнозування аварій та керування транспортним засобом.